Το Zoo Shoes συνεργάζεται με πληθώρα συνεργατών προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων. Επομένως, μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο zooshoes.gr, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν από τα προβαλλόμενα να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του αναφερόμενου χρόνου παράδοσης για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:


α) ΑΙΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ/ΩΝ – Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το Zoo Shoes τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να αποστείλετε σχετικό αίτημά σας για παραγγελία σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες μεθόδους και τρόπους όπως αυτοί εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας.


β) ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που θέσατε στην παραγγελία ή/και που κάποιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο μετά τον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε θα ερχόμαστε σε επαφή μαζί σας στα τηλέφωνα που έχετε δηλώσει, προκειμένου να συνεννοηθούμε μαζί σας για την τυχόν τροποποίηση, διόρθωση, ακύρωση του αιτήματος παραγγελίας σας. Εφόσον δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας με τον τρόπο αυτό, θα σας αποστέλλεται e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει προκειμένου να έρθετε εσείς σε επαφή μαζί μας. Σε περίπτωση που καμία από τις δύο επικοινωνίες δεν καταστεί εφικτή (για οποιονδήποτε λόγο) σε διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημα σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς. Σε κάθε περίπτωση μετά την επικοινωνία μαζί σας θα σας αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει επιβεβαιωτικό της (νέας) παραγγελίας σας με όλα τα (νέα) στοιχεία που περιλαμβάνει αυτή. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.




ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ


Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε χωρίς κανένα απολύτως κόστος πλην των εξόδων επιστροφής (courier, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο) η οποία θα γίνεται με δική σας ευθύνη. Για την άσκηση του ως άνω δικαιώματος σας για την επιστροφή του προϊόντος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική φόρμα υπαναχώρησης και να μας αποστείλετε το σχετικό αίτημά σας. Διευκρινίζεται πάντως ότι η άσκηση του ως άνω δικαιώματος (αποστολή του αιτήματος και του προϊόντος) θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός των ως άνω ημερών (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του courier ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας). Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος επιστροφής του προϊόντος είναι: να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας, ταινίες ασφαλείας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Σε περίπτωση που η αγορά έχει γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.


Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους. Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Σε περίπτωση, όμως, που κατά τον χρόνο παραλαβής διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν τότε μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή το τμήμα του προϊόντος που είναι ελαττωματικό ή παρουσιάζει φθορές συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επιστροφής και σύμφωνα με τις οδηγίες που αναλυτικά σας δίνονται σε αυτή.




ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ


Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@zooshoes.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο (+30) 2531 038628

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για επιστροφή εντός 3 εργάσιμων ημερών.